Sunday, May 16, 2010

aku...kembaliii...

wah...
sangat lame aku x update blog aku..
tetibe ari neyh aku nk mula bergiat balik alam blog ni..

hmmm...
selame aku menghilang ni dah macam2 dugaan yang datang kt aku..
aku cuber kuatkan diri aku..
dengan harapan aku akan brjaye..
mule2 aku tewas..tp kini aku bangkit semula...

kesah yang dah berlalu aku akan simpan sebagai memori aku...
sekarang aku nk start from 2day...


ok...
semalam die datang umah aku..
then buat bakar2..
actually x rancang paper pun sbb die kater die nk tlg ayah die basuh kedai..
then x jadi pulak..
tetibe die cakap die teringin nk makan ikan bakar..
tp..biase la tgh2 bulan nk makan ikan bakar,maner nk cekau wet..hahahah..
cian die..then x nak hampekan harapan die aku cadangkan kite bakar jer kt umah..
jimat pun jimat..

then aku bg tau mak...mak pun stuju..
apa lagi aku pun ciap2 gy kedai and tesco ngan die beli barang..
seronok..aku mmg suker shoping barang dapor ngan die..hehehe..
ktorg beli ikan..
malu jugak aku..
jenis2 ikan x tau.. ader ikan talapia merah aku cakap ikan emas...
gelak besar die ngn pekerje kt kedai 2..
hahahhah..malu sektika..
ahaksss..

aku beli ikan pari...
talapia merah..
ikan kembong..
sosej..
ayam...
banyak jugak...puash laa..
hahahhah..

then dh ready sumer die ngan ayah aku readykan tmpat bakar..
aku ngan mak readykan bahan2 sume..
basuh ayam,ikan,cocok sosej wat air asam..
hehehehe..

haaa..dah ready sumer..yang 2kang bakar mulekan kerje diorg..
hahahha..
berpeloh2 mereka...
siannn...
berlecak ketiak sumer..
hahahah..

selain menu bakar2..
die ader wat nasi goreng..
mule2 die suh aku masak..
then mak cakap mak nk die yang masak..
hahahah..
aku x leh nk cakap per..
heheheh..
abah la kener take over bakar ayam..
hahahah..
aku tlg die readykan aper yang patot..
then die goreng nasi..
sedappppp...
die kalau masak mmg sedappp..
mak pun suker..

haaaa...
dalam kul 9.00 pm cm 2.
sumer ikan dah siap bakar..
nasi dah masak..
then ktorg satu family makan depan tibi sambil layan konset AF..
hahahah.. x leh blaaa..

tapi aper2 pun..
mmg semua org kenyang la..
terutamnyer die..
banyak betol die makan..
aku suker tgk die mkan banyak..
heheheh...

haaa.. dah bis makan pulak..
ktorg leh main badminton pulak depan umah..
snok bangat..
berpeloh2..
hahahah..

hmmmm..pendek cite aku mmg heppy gile semalam..
mak abah pun nampak eppy...
bende x rancang pun..

dalam kegumbiraan aku ni aku still rase bersalah..
patot ker aku dapat sumer nie dari die..
hmmmm..














No comments:

Post a Comment