Thursday, September 24, 2009


aku di pg raye...
raye..raye...raye...
aku simple jer pg raye..
raye taun nie syah x datang umah..
die balik pining..
kalau x aku dapat beraye ngan die..
tetibe ibu die msg
ckp tok die dah terok..
so die terpakse lah balik awal..
tp x per..
walaupun jauh die tetap dekat kt aty aku..
(Wah jiwang la pulak : p)
.......................................................
pg raye biase lah umah aku mesti penuh punyer..
penuh ngan sedare mare aku..
ktorg akan berator dan bersalam2man..
dapat wet raye 2..
heheheeh..
taun nie la last aku kutip wet raye..
taun depan x dapat doh..
hehehehe..
..........................................
pas dah salam2 cam biase ktog sumer
akan gy kubur..
then kiteorg sumer akan pg serbu umah tok angah..
budak2 suker la gy umah die ..
dapat mkn sedap..
dapat wet raye banyak..
heheheh..
pokai die..
then ktorg akan pg beraye dan beraye..





No comments:

Post a Comment