Friday, September 11, 2009

....DIA dan AKU....


ari neyh aku balik umah..
walupun kekawan aku sumer x balik tp aku tetap balik..
sumernya
utk DIA...
DIA dan DIA
mid sem nk dekat aku nk study ngan kekawan aku..
tp disebabkan DIA..
aku sanggup korbankan sumer 2..
AKU MMG BETOL2 SAYANG KT DIE...
..........................................
aku sampai jer pudu aku..
ujan lebat gile..
aku kene lah naik tren..
hmmm..
dalam tren DIE tepon..
DIE cakap balik sayang singgah..
heppy giler aku..
ari neyh DIE berbuke kt umah aku..
besh..banyak die makan..
aku eppy..
............................................
sok die nk ajak aku gy intervew..
sayang : bie sok sayang x kire bie kene folo sayang gak gy intervew..
bie : orite.. bie x kesah.. bie okeh jer..
sayang : sok bie dok ngan yop jap ek time sayang gy intervew..
pas2 lame2 aku cakap..
bie : sayang sok bie ingat bie nk bgun lambat la..boleh x..?
sayang : haaa.. boleh..kalau cm 2 bie x yanh ikot gy intervew lah..
bie tido sampai kul 10..
pas bis intervew sayang ambik bie keyh..
suker aku sebab dapat bangun lambat..
heheheh..
sebab time cuti2 nie lah aku nk tido lame cikit..
ahaks..
kuat tido aku nie..
......................................
time die nk balik..
dia kater die nk wat suprise..????
sayang : bie sok sayang ader suprise tok bie...!!!
hahahah..
suprise..???
aku suker suprise..
x sabar nk tunggu esok..
akahsss..
keh la sok aku cite lg..
aper suprisenyer keyh...
kite TUNGGUUUUU....

No comments:

Post a Comment