Thursday, September 10, 2009

aku si 0rAngE...


name aku ORANGE..
aku dilahirkan dari satu kedai..
aku dicipta oleh seorg cina yang bernama AWA..
encem gak awa 2...
hahahahah..
pada satu hari aku didatangi seorang jejake yg agak kacak....
aku senyum ke arahnye walaupon die tak menyedari senyuman aku....
bukan kate senyum siap kenyit2 mate lg...
dengan harapan jejake tu berkenan dengan diriku ni....
tp jejake 2 wat x nampak jer..
huuuuuhhh..
tp x per..
aku x heran pun..sebab aku tau aku lah paling segak darp yang lain..
hehheeh..
perasan pulak..
ahaks..
lame kelamaan jejake kacak i2 datang kearah aku..
die blek2 aku..
gosok2 aku..
geli tau time 2...
aku mendengar jejake tu menanyekan harge diri aku ni...
harge aku xmhl sgt dn xmurh sgt....
lebh kurg setgh jam gak ar jejake kacak tu berbncang ngn tokey kedai tu....
akhirnye jejake itu cnfirm untuk mengambilku sebagai kenderaan peribadinye...
aku seyum lebar sgt...
ampai ke telinge..(ade telinge ke?)..
aku punye heppy time 2..
semua kawan2 sepejuangan aku jeles ngan aKU..
aku ngan banggenyer ikut jejake kacak td..
waaahhh..
besh gak time 2..
sekarang nie aku bertuankan dengan org yang bernama MUHAMMAD SYAHREEN..
..........................................................

tempat pertame yg aku kunjungi bersame tuanku adalah jaln TAR.
aku ingat die nk pusing2 ngaN aku..
alih2 die leh ambik awek die pulak..
jelouse aku..
awek die pun ngan muke bangge naik di ats bdn aku..
dah la berat..
sebbaik chomel..
aku pun bawak lah diorg jejalan kt kl..
besh lah..
sebab jejake tadi sangat sayang kt aku.
NOW I'M SO HAPPY WITH HIM....



4 comments:

  1. aku de sumbgkan idea dlm blog ko ni...so jgn cakp aku xde modal untuk blog aku..sebb modal aku sume ko da amek..lalalala
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. cian orange..
    kne bwk kcik yg brat..
    heheheh..

    ReplyDelete
  3. heheh....
    pndai kecik m'ngarang cite psal orange...
    kecik dgn orange...
    memang c0mey la...

    ReplyDelete