Thursday, August 5, 2010

enTah KenaPe dengan aku..

sekarang...
hmmmm..
x tau mcm maner nk mule...
aku kekadang sdh jugak tgk org lain bahagie..
tipu la kalau aku x sedih..
kuat betol aku nie..
hmmm...
aku kadang2 ok..
kadang2 x ok..
tp yang pasti tiap malam aku akan menangis kenagkan nasib aku nie..
mak dok push2 suh cari pakwe..
sdh jugak kadang2..
aku bukan x nak..
tp kalau aku ader pun tapi same jugak sayang punye sayang last kali aku gak yang kene tinggal..

ape yang aku kene buat sekarang hanye satu...
AKU PERLU KUAT..

sekarang nie kawan2 aku la yang banyak eppykan aku..
dieorg nie mcm2 hal.
hahhahah
tp x per diorg leh wat aku hepi..
diorg je la yang leh wat aku lupe kat syah kejap..

tp bile malam jer perasaan windu datang..
kekadang aku pikir..
knp tuhan x temukan jer ngan jodoh kite..??
hmmm..

hmmmm..
banyak lg aku nk cite..
tp sambung nanti la..
esok pulak..

No comments:

Post a Comment