Tuesday, August 10, 2010

untuk mu SYARIFAH AZIZAH...

yang x tau mesti tertanye2..
siape SYARIFAH AZIZAH 2..?
hahahhaha...die mak aku la..

dah masuk bulan aug..
so besday mak ngn aku dah nk dekat..
besday ktorg sebelah2 jer..
mak 16 aug aku 17 aug..

aku ingt tahun nie nk wat suprise kt mak aku..
ktorg x penah sambut besday..
then aku ingt tahun nie aku nk wat lain sikit..

aku tau semenjak 2 menjak nie mak aku dah banyak saba ngn peranagi aku..
aku nie degil..
keras pale..
ikut angin aku jer..
kalau aku rase nk marah aku marah la..
hmmm..
adik mintak maaf mak..

smlm aku terbace satu link kt fb..
pasal kasih sayang seorg ibu..
dari situ aku sedar..
dan tergerak ati nk wat mak aku hepi..

AYAT DIE CM NIE.....
Bile seronok aku cari pasanganku
bile sedih aku cari...mak
bile berjaye aku ceritakan pada...pasanganku
bile gagal aku ceritakan pada...mak
bile bahagia, aku pelok erat....pasanganku
bile berduke aku pelok erat..makku
bile nk bercuti aku bawa pasangnku
bile sibok aku antar anak umah..makku
bile sambut VALENTINE...aku bg hadiah pada pasanganku
bile sambut HARI IBU...aku cume dapat ucapkan 'SELAMAT ARI IBU MAK"

selalu...aku ingt pasanganku
selalu...mak ingt aku
bile2...aku akan telifon pasangnku
entah bile...aku nak telifon mak..
selalu....aku belikan hadiah tok pasanganku
entah bile...aku nk belikan hadiah tok mak..

>>>renungkanlah

hmmm..
bile aku bace aku tersedar..
so aku ingat aku nk suprise besday mak aku tahun nie..
aku nk die tau..
walaupun cm nie aku SAYANG DIE SANGAT..
ayat 2 sbnarye ade panjang lg..
nanti bile2 aku link kan kt FB aku so korg pun leh tgk..

ok lah kawan2 aku nk sambung wat keje..
break time pun dah nk abis..
assalammualaikom..
sebelom terlupe..
SELAMAT BERPUASE...

2 comments:

  1. tapi suprise tu da xmnjadi kan?
    hehe..btw idea kamu sgt bernas dear... :)

    ReplyDelete
  2. hahahah..
    mmg x jadi pun..
    mak aku merajuk..
    aku merajuk..
    dua2 x dapat..
    hahahah..
    tp dah bg adiah..
    hahahah..
    sekurang2nyer ader la something..

    ReplyDelete