Monday, August 9, 2010

mungkinkah der lg tuk DIA..

entah la..
aku sebenarnyer dah penat nk dengan semua nie..
org kalau boleh x nak benci kamu..
sebab kamu lah yang penah wat org hepi..tersenyum..untuk idup org..
tp tlg la jgn bagi org benci kat kamu..!!

aku dah mule sadar..
yang die mmg bukan milik aku lg..
dah x mungkin akan menjadi milik aku..
susah kalau x der restu family nie..
lg2 pompuan 2 dah ikot die balik kampung sume..
dah tentu2 die ngn pompuan 2..

hmmm..
aku pun x tau la..
dah penat dah nk mengharap..
dah penat nk tunggu..
dah penat nak tanggung sume nie..

dan aku rase dah tibe masenyer aku terime kenyataan nie..
biarkan die bahagie ngan idup die sekarang..
aku kene yakin yang die mmg boleh idup tanpa aku..
sbb selagi aku x dapat terime kenyataan selagi 2 aku x kan dapat keluar dari semua nie..

sekarang dah tibe masenye aku bukak kan pintu ati aku nie tok org lain..
bagi diorg peluang pulak..
mane tau aku akan jumpe yang lg baik dan bagus dari sblm nie..


sekarang nie ape yang aku perlu aku buat..
kuatkan diri aku..
saba..
tahan..
berdoa..


aku harap RAMADHAN yang mulia nie dapat mengubah sesuatu dalam idup aku..
INSYAALLAH..

aku nie nampak jer hepi..
luaran kan..
api dalam ati aku nie sape pun x tau pae yang aku rase..
x pe la..
biar korg nampak aku hepi..
dari korg nampak aku sedih..

>> sori post aku kali nie sdh2 jer..
sbb mmg aku tgh sedih..

No comments:

Post a Comment